A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад освіти
"Вилківський ЗЗСО № 1"
Вилківської міської ради

Корисні посилання на 2021/2022 н.р.

Супутник учителя-філолога "ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ"

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «МИСТЕЦТВО» У 2021/2022 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Деякі питання щодо організації освітнього процесу з предмета «Фізична культура» у закладах освіти в 2021/2022 навчальному році

Методичні рекомендації з викладання інформатики у початковій школі

Методичні рекомендації щодо  викладання    предметів громадянської та історичної галузі у 2021/2022 навчальному році

Методичні рекомендації щодо використання проєктних технологій на заняттях трудового навчання в умовах НУШ

собливості організації освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти у 2021/2022 навчальному році

Пріоритети у здійсненні виховного процесу в освітніх закладах у 2021/2022 навчальному році

Реалізація ціннісного компоненту Державного стандарту  при вивченні іноземної мови: учіння, навчання, оцінювання

Ефективні стратегії організації навчання з фізики у 2021 - 2022 навчальному році

Про особливості загально-природничого компоненту освіти в умовах переходу базової школи на засади НУШ

Методичні рекомендації «Рекомендації щодо організації змішаного навчання з біології у 2021-2022 навчальному році»

Методичні рекомендації «Рекомендації щодо організації змішаного навчання з географії у 2021-2022 навчальному році»

Методичні рекомендації «Рекомендації щодо організації змішаного навчання з математики у 2021-2022 навчальному році»

Методичні рекомендації "Рекомендації щодо організації змішаного навчання з хімії у 2021-2022 навчальному році"

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ В ЗЗСО

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ЕЛЕКТРОННОЇ ПАРТИСИПАЦІЇ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ

УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Методичні рекомендації щодо створення освітньої програми закладами загальної середньої освіти

в умовах реалізації компетентнісної  моделі освіти

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2021-2022 н.р.

Методичні рекомендації на 2021-2022 навчальний рік для педагогічних працівників які працюють в умовах інклюзії

щодо організації корекційно-розвиткової роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти

Методичні рекомендації на 2020-2021 навчальний рік для педагогічних працівників які працюють в умовах інклюзії

«Організація позакласної діяльності в інклюзивному класі»

Методичні рекомендації на 2021-2022 навчальний рік для працівників психологічної служби

«Про пріоритетні  напрямки роботи  працівників психологічної служби системи освіти»

Методичні рекомендації на 2021-2022 навчальний рік для педагогічних працівників які працюють в умовах інклюзії, фахівців

інклюзивно-ресурсних центрів «Соціальні ігри як засіб формування комунікативних компетенцій дітей в інклюзивному освітньому середовищі»

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора