A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Опорний заклад освіти
"Вилківський ЗЗСО № 1"
Вилківської міської ради

Якість освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання

ВИЛКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

І-ІІІ СТУПЕНІВ  № 1

Вилківської міської ради

НАКАЗ

«27» вересня 2021  р                                                         №01-06/97    

Про окремі питання щодо

якості освітнього процесу

з використанням технологій

дистанційного навчання

Відповідно до рішення Державної комісії з питань техногенно – екологічної небезпеки та надзвичайних ситуацій від 21 вересня 2021 року (протокол 35), згідно наказу відділу освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради від 27.09.2021 № 181 «Про окремі питання щодо  якості освітнього процесу з використанням технологій  дистанційного навчання», у зв’язку з оголошенням на території Одеської області з 23 вересня 2021 року «жовтого» рівня епідемічної небезпеки та запровадження в закладах освіти навчання з використанням дистанційних технологій (для здобувачів освіти 5-11 класів, де вакцинація працівників складає менше 80%):

  1. Активізувати окремі питання щодо якості освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання, зокрема:
    1.  Освітній процес з використанням дистанційних технологій провадити відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 року № 1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання», яким з 16.10.2020 р. внесено зміни до Положення про дистанційне навчання (зі змінами) та затверджене Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної освіти.
    2.  У межах своєї автономії заклад освіти самостійно визначає механізм моніторингу і контролю якості дистанційного навчання в закладі освіти. Спосіб, у який керівник закладу здійснюватиме контроль за виконанням освітніх програм учнями та педпрацівниками, схвалює педрада(п.10 розділ І Положення).
  2. На засіданні педагогічної ради закладу освіти схвалити використання конкретних інформаційно – телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), комунікаційних онлайн сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес.
  3. На час організації освітнього процесу з використанням дистанційних технологій скласти розклад уроків, в якому передбачити уроки в синхронному режимі (онлайн – уроки) з дотриманням санітарних правил і норм з розрахунку 30% (п.7 розділ І Положення) або менше.

(п.4 розділ ІІІ Положення) навчального часу, передбаченого освітньою програмою закладу освіти.

  1. Під час організації дистанційної форми здобуття освіти для учнів з особливими освітніми потребами передбачити залучення допоміжних технологій дистанційного навчання з урахуванням індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів таких осіб. Освітній процес під час дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами забезпечується за участі асистента вчителя.
  2. Визначити коло учнів, які не можуть брати участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин (стан здоров’я (медичні протипоказання до занять з комп’ютерною технікою), відсутність доступу (обмежений доступ) до мережі Інтернет або технічних засобів навчання), для визначення інших засобів комунікації , доступний для них (телефонний, поштовий зв’язок тощо) та погодження цих  засобів  з повнолітніми учнями або батьками неповнолітнього учня (одного з них);
  3. Вести облік участі школярів в освітньому процесі (синхронному/асинхронному режимі роботи) для визначення учнів, які не навчаються, а батьки не виконують свої обов’язки щодо забезпечення здобуття дитиною освіти, зокрема не забезпечують участь дитини в освітньому процесі (в синхронному/асинхронному режимі) протягом 10 робочих днів підряд з невідомих причин , заклад освіти має інформувати про це службу у справах дітей.

На підставі вище викладеного

НАКАЗУЮ:

  1. Педпрацівникам Вилківського ЗЗСО І-ІІІ ст.№1:

1.1.Активізувати окремі питання щодо якості освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.

1.2.Ознайомитисьз механізмом моніторингу якості освітнього процесу з використанням дистанційних технологій відділом освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради (додається).

1.3.Облік робочого часу та оплату праці педагогічних працівників, які організовують дистанційне навчання, здійснювати відповідно до законодавства у сфері загальної середньої освіти (до 01.10.2021р. надати до Відділу освіти розклад уроків на час дистанційного навчання і список вчителів з посиланням на їхні онлайн – уроки (синхронний режим) та відео й аудіо уроки (асинхронний).

1.4.Організувати освітній процес під час дистанційного навчання в межах робочого часу педагогічних працівників та режиму навчального дня учнів.

1.5. Даний наказ довести до відома педагогічних працівників закладу освіти.

2. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально –виховної роботи Олену Петрівну Кабанову.

 

Директор Вилківського ЗЗСО №1                             Парасковія  ІВАНОВА

Додаток 1 до наказу

                                                                                           від 27.09.2021р. №

Механізм моніторингу якості освітнього процесу з використанням дистанційних технологій відділом освіти, молоді та спорту Вилківської міської ради

I. Моніторинг управлінської діяльності:

  1. Рішення педагогічної ради (копія):
    1.  Про механізм контролю за виконанням освітніх програм учнями та педпрацівниками.
    2. Використання конкретних інформаційно – телекомунікаційних систем (електронних освітніх платформ), комунікаційних онлайн сервісів та інструментів, за допомогою яких організовується освітній процес.
  2. Наказ (копія) про запровадження дистанційної роботи на дому (з зазначенням конкретних прізвищ працівників і посилання на платформу, де завантажуються онлайн-уроки (синхроний режим) та відео й аудіо уроки (асинхронний). Якщо вчитель не має можливості проводити дистанційне навчання на дому – він приходить на роботу.
  3. Розклад уроків на час навчання з використанням дистанційних технологій, де передбачено 30% синхронно, інші – асинхронно.
  4. Записи в книзі внутрішньо шкільного контролю директора  ЗЗСО та заступника з навчально – виховної роботи щодо результатів перевірки уроків на платформі, затвердженій педрадою (якщо виникають питання з боку батьків чи учнів, то перевірці підлягає весь матеріал уроку.
  5. Результати моніторингу виконання календарних планів (тема уроку відповідає календарному плану вчителя і запису в класному журналі).
  6. Результати проведення онлайн – опитування (гул – форма) батьків щодо  дистанційного навчання (недоліки, переваги,пропозиції тощо).

II. Моніторинг діяльності класного керівника під час дистанційного навчання:

    1. Список вчителів, які викладають предмети в даному класі, платформи й коди доступу до них для учнів.
    2. Список учнів, які не можуть брати участь у синхронному режимі взаємодії з поважних причин з зазначенням інших засобів зв’язку (за погодженням батьків).
    3. Результати моніторингу успішності учнів за класним журналом (чи е-журналом на платформі) Щотижневий звіт адміністрації за класом щодо рівня навчальних досягнень.
    4. Форми організації роботи з учнями, які викликають занепокоєння (відсутність оцінок, низькі оцінки, невідвідування онлайн – уроків, відсутність робіт на перевірку вчителю тощо).
  1. Моніторинг діяльності вчителя – предметника під час дистанційного навчання (сторінка на сайті школи або в рубриці «Дистанційна освіта» посилання на сайт учителя):
  1. Завантаження онлайн – уроків за тимчасовим розкладом (синхронний режим).
  2. Завантаження матеріалів до уроку (асинхронний режим).
  3. Щотижневий звіт про проведення дистанційних занять (за формою, що додається).

Додаток 2 до наказу

                                                                                          від 27.09.2021р. №

Механізм контролю за виконанням освітніх програм учнями та педпрацівниками (орієнтовно)

  1. Щоденно:
    1. Адміністрація закладу освіти здійснює перевірку проведення уроків на платформі (затвердженій рішенням педагогічної ради)згідно з розкладом уроків.
    2. Здійснюється на платформі перевірка стану викладання предмету, фронтальний контроль і т.д. відповідно до плану внутрішньо шкільного контролю, спостереження записуються в журнал внутрішньо шкільного контролю.
    3.  Класний керівник відстежує  роботу учнів на платформі, хід  просування за навчальним матеріалом (виконання завдань, результати навчальних досягнень) впродовж навчального дня.
  2. Щотижня:
    1.  Вчителі – предметними надають звіти про проведення дистанційних занять за формою(додається).
    2.  Класний керівник здійснює моніторинг успішності учнів й комунікує з батьками.
    3.  Адміністрація закладу освіти здійснює  моніторинг оцінювання учнів вчителями у тимчасовому журналі на платформі чи класному журналі.
  3. Щомісяця:
    1.  Адміністрація закладу освіти проводить онлайн – опитування (гул - форма) батьківської спільноти за результатами навчання (недоліки, переваги, пропозиції тощо).

Додаток 3

                                                                                              від 27.09.2021р. №

 Звіт про проведення уроків з використанням дистанційних технологій

Вчителя _______________________________за  період  з _____ по _____

Клас

 

К-сть учнів

 

предмет

К-сть годин на тиждень заплано-

вано

К-сть годин на тиждень проведено

Режим проведення

Робота учнів на платформі

Як здійснюється зворотній зв’язок з батьками

Синхронно (К-сть онлан-уроків)

Асин-хронно

К-сть, що працює

К-сть, що не працює

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора